HTML

Napjaim fontosabb történései

Minden egyes napom viszonylag részletesen

Friss topikok

Címkék

Archívum

2012.06.04. 17:12 Benedee

2012. Június. 04.

Sziasztok!

Ma elég kemény napom volt,reggel 7:40kor keltem,mert megszoktam 3 nap alatt,hogy kelhetek akkor amikor csak akarok. Szóval reggel egyből nagy trauma ért,egyből felöltöztem,még jó hogy előző nap este kikészítettem a ruháim. 5 perc alatt már fel is pattantam a biciklire. Nyilván 7:40-kor már nem számíthattam Attilára hogy megfog várni,mert minden reggel vele megyünk iskolába,szóval egyedül mentem iskolába. Beértem szerencsésen az iskolába 7:49-re. Elég messze van az iskola,tekertem ám rendesen. Amikor beértem az iskolába,az osztályfőnökünk az asztalon ült. Le lettem picit cseszve,hogy elkéstem,mert 7:45-kor bent kell lenni az iskolában. Tök hülyeség,ha csak 8-kor kezd a tanítás -.-
Beszéltünk a pedagógus napról,hogy ki melyik tanárnak adja át az ajándékot. Mi Anita néninek (matek tanár)Lacival,Attilával és Benedekkel átadtuk a csokoládét,és mivel névnapja is most volt a hétvégén,egy virágot is. Első órám fizika volt,Cs. Benedekkel ültem,végig minecraftról beszéltünk,uncsi egy óra volt.
Második órám a Matek volt,geometriáztunk,és ügye óra elején átadtuk az ajándékot. Harmadik órám osztályfőnöki volt,ofő elment vácra az igazgató nővel,ezért Technika tanár jött be órára és megnéztük az osztálykirándulásról készült videót. Hát mit ne mondjak,Patri jól kitett magáért jó kis videó lett.
Következő órám Magyar Nyelvtan volt. Megírtuk a dolgozatot,és a múltheti dolgozatokat is kikaptuk. 4-es lett,2 pont kellett volna az ötöshöz,csalódtam picit.
Következő óra Irodalom volt,filmet néztünk. Szerdán folytatjuk,jó film volt.
A következő órám angol volt. Óra elején beszélgettek a drámások,aztán dolgozatot írtunk. Jól sikerült szerintem,holnap gondolom ki is kapjuk. Az óra további részében szavakat tanultunk. Holnap felelünk belőle,úgyhogy megyek és átnézem,már megtanultam,de inkább biztosra megyek. Nyomáás. Yoo. Utána még picit ki is mehetnék focizni.

Holnap is jövök.Sziasztok :))


Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://benenapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr44565162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása