HTML

Napjaim fontosabb történései

Minden egyes napom viszonylag részletesen

Friss topikok

Címkék

Archívum

2012.06.09. 20:10 Benedee

2012 Június 09

 Sziasztok Szerbussztok.

A reggelem rohadt szarul indult,szakítottunk barátnőmmel. (tipstaps Benedek).Azon kívül xboxoztam reggel,és kész. 1 óra felé mentünk Apaa testvéréékhez,ebédre.Paprikás krumplit csináltunk,fociztunk,jóhangulat,kutyafürdetés stb.stb. Ettem jó sütit. HOPPÁÁÁSÜTI megyek és eszek :DDD.  Fagyiztunk,lerúgtam néhány növényt,aztán ettünk,aztán fociztunk,ettünk még,fociztunk,és asszem ettünk is :D. Mikor hazajöttünk,leültem gépezni,Encivel kameráztam,már jó rég nem beszéltünk,kockultam,néztem a Holland-Dán meccset,nyertek a Dánok 0-1 re ami csoda,pedig a hollandokra tettem tippmixen. Hurrá-.-. Rövid kis bejegyzés lett,majd még blogolok idézetet,vagy valami picike. Egyefene. Szerbuusztok :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://benenapjai.blog.hu/api/trackback/id/tr584575714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása